Scanair Forum blir Flyprat

Post date: Nov 5, 2010 8:26:58 AM

De siste ukene har vi forberedt noen store endringer for forumet, den viktigste er at forumet skifter eier fra CK og Scanair til den nystiftede Foreningen Flyprat.

For brukerne av forumet vil den mest synlige endringen være at forumet får ny adresse og layout. I løpet av året vil forumet flytte til http://flyprat.no/, men den gamle adressen vil også fungere en periode. Driften av forumet kommer til å fortsette som før, men målet er at at foreningen kan videreutvikle forumet, og at det fremover vil komme små og store endringer til det bedre.

Alle som ønsker å støtte forumet kan melde seg inn i Foreningen Flyprat, men dette er ikke nødvendig for å bruke forumet. Medlemsskap i foreningen er derimot en fin måte å støtte driften av forumet og samtidig kunne være med å påvirke utviklinga av forumet gjennom deltagelse på foreningens årsmøte eller i styret. Foreningens formål er å sørge for at det finnes sosiale og virtuelle møteplasser for flyinteresserte personer i Norge og resten av Skandinavia.

Navnet Scanair.no vil leve videre hos CK, og på www.scanair.no vil du fortsatt finne aktuelle fly- og reiseartikler.